Interview in HP

De publiciteit begint op gang te komen. Klik: HP

About maritamathijsen

Als emeritus hoogleraar ben ik verbonden aan de Universiteit van Amsterdam. Zie voor mijn publicaties op de website van de universiteit. In 2017 voltooi ik de biografie van Jacob van Lennep, die op 16 januari 2018 verschijnt, in het jaar dat Van Lennep 150 jaar dood is.

6 responses to “Interview in HP”

  1. Hans Hoes says :

    Een prima stuk, vooral omdat er goede vragen worden gesteld die je de ruimte geven voor genuanceerde en ter zake doende antwoorden.

  2. Joke Collewijn says :

    Mooi interview, mevrouw Mathijsen!
    Ik verheug me op de biografie over van Lennep. Ik probeer een roman te schrijven over “de gewone man/vrouw” in de 19e eeuw. U heeft mijn liefde voor deze periode nog groter gemaakt tijdens uw colleges aan de HOVO. Dank daarvoor.

  3. margrietwijnen says :

    Mooi. Stimulerend. Door uw blog heb ik Ferdinand Huyck herlezen, Het gevluchte juffertje gelezen en zelfs zijn graf bezocht, toen ik in de buurt was.
    ’t Meest kijk ik echter uit naar uw biografie!

  4. janien says :

    Dit is op The Sausage Machine herblogden reageerde:
    ‘Zonder biografieën zouden we niet kunnen leven’|
    Marita Mathijsen ft. Jacob van Lennep

  5. Bastiaan van asperen says :

    Goed artikel

    ________________________________

Geef een reactie

